1. Pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
Név
|
Végzettség
|
Szakképzettség
|
Tantárgyfelosztás
|
1.
|
Főiskola
|
Tanító
|
1. oszt. tanító
|
2.
|
Főiskola
|
Tanító
|
2. oszt. tanító
alsós munkaközösség vezető
|
3.
|
Főiskola
|
Tanító
|
3. oszt. tanító
3-8. oszt. rajz
|
4.
|
Főiskola
|
Tanító
|
4. oszt. tanító
3-8. oszt. technika
|
5.
|
Főiskola
|
Tanár
Matematika-technika
|
5. oszt. osztályfőnök
matematika 5-8., fizika 7-8.
|
6.
|
Főiskola
|
Tanár
Ének-történelem
|
6. oszt. osztályfőnök
ének 3-8., történelem 5-6., 8.
hon és népismeret 5-6.
tanulásmódszertan 5.
|
7.
|
Főiskola
|
Tanár
Magyar-történelem
|
7. oszt. osztályfőnök
magyar 5-8., történelem 7.
etika 7.
felsős munkaközösség vezető
|
8.
|
Főiskola
|
Tanár
Földrajz-történelem-
Informatika
|
8. oszt. osztályfőnök
ig. helyettes
informatika 5-8., földrajz 7-8.
|
9.
|
Főiskola
|
Tanár
Biológia-kémia
|
természetismeret 5-6.
biológia 7-8., kémia 7-8.
|
10.
|
Főiskola
|
Tanár
Angol nyelv
|
angol nyelv 3-8.
|
11.
|
Főiskola
|
Tanár
Testnevelés
|
testnevelés 3-8., tömegsport 1-8.
mozgókép és médiaismeret 8.
diákönkormányzati felelős
|
12.
|
Főiskola
|
Fejlesztő pedagógus
|
fejlesztő pedagógus 1-8.
|
13.
|
Főiskola
|
Tanár
Magyar-történelem
|
napközi 1-4.
|
14.
|
Főiskola
|
Tanár
Szlovák nyelv
|
igazgató
hagyományőrzés 1-4.
mozgáskultúra 1-4.
|
2. Nevelő-oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége.
Név
|
Feladatkör
|
Iskolai végzettsége
|
Szakképzettség
|
1
|
takarító
|
szakmunkásképző
|
szarvasmarha tenyésztő
|
2
|
konyhai dolgozó
|
nyolc általános
|
nincs
|
3. Országos mérés-értékelés eredményei évenként feltüntetve
Év
|
Osztály
|
Matematika
|
Szövegértés
|
|
|
országos átlag/iskola átlaga
|
országos átlag/iskola átlaga
|
2006.
|
6. osztály
|
493/518
|
513/499
|
2007.
|
6. osztály
|
-/-
|
-/-
|
2008.
|
6. osztály
|
499/416
|
519/457
|
2009.
|
6. osztály
|
489/500
|
513/526
|
Év
|
Osztály
|
Matematika
|
Szövegértés
|
|
|
országos átlag/iskola átlaga
|
országos átlag/iskola átlaga
|
2006.
|
8. osztály
|
494/480
|
497/468
|
2007.
|
8. osztály
|
491/540
|
497/477
|
2008.
|
8. osztály
|
497/481
|
506/484
|
2009.
|
8. osztály
|
484/539
|
502/507
|
4. Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói. A 2009/2010-es tanévben lemorzsolódás nem volt. A tanév végén a tantervi követelményeket 8 tanulónk nem teljesítette, közülük hárman sikeres javítóvizsgát tettek, öten évfolyamot ismételnek.
5. Általános iskolákban a volt tanítványok nyolcadik-kilencedik évfolyamon elért eredményei évenként feltüntetve, középiskolai, szakiskolai továbbtanulási mutatók
Elért eredmények 8. évfolyamon, évenként (osztályátlagok)
|
2007.
|
8. osztály
|
3,65
|
2008.
|
8. osztály
|
3,94
|
2009.
|
8. osztály
|
3,91
|
2010.
|
8. osztály
|
3,15
|
Továbbtanulás
|
Osztály
|
Év
|
Gimnázium
|
Szakközépiskola
|
Szakiskola
|
8. osztály
|
2007
|
3 fő
|
9 fő
|
9 fő
|
8. osztály
|
2008
|
5 fő
|
9 fő
|
6 fő
|
8. osztály
|
2009
|
2 fő
|
13 fő
|
3 fő
|
8. osztály*
|
2010
|
2 fő
|
9 fő
|
11 fő
|
* A 2009/2010 –es évfolyamból egy tanuló nem tanult tovább.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a középiskolák, a váci Madách Imre Gimnázium és a I. Géza Király Közgazdasági Szakközépiskola kivételével, nem közlik volt nyolcadikos tanulóink tanulmányi eredményét.
6. Szakkörök igénybevételének lehetősége, mindennapos testedzés lehetősége
Sportszakkörök:
Iskolánk úszásoktatást is szervez az érdeklődő gyermekeknek. A mindennapos testnevelés megvalósítása érdekében alsó és felső tagozaton is heti három testnevelés óra és heti egy tömegsport áll a gyerekek rendelkezésére. Tanulóink igénybe vehetnek továbbá, orvosi vélemény alapján, gyógytestnevelés és logopédia foglalkozásokat is. Intézményünkben alapfokú művészeti oktatást is biztosítunk az Aszódi Podmaniczky Művészeti Iskola kihelyezett tagozataként, népzene, néptánc és képzőművészet tanszakokon.
7. Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai Iskolai dolgozatok szabályai: A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legkésőbb az előző szakórán köteles a tanulókkal közölni. A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótolható. A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül alsó tagozaton legfeljebb egy, felső tagozaton legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozatot lehet íratni. Írásának időpontját a szaktanárok előzetesen egyeztetik.
Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek: A házi feladatok legfontosabb feladata a tanórán feldolgozott tananyaghoz kapcsolódó gyakorlás (készség- és képességfejlesztés), valamint a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek megszilárdítása. Az otthoni házi feladatok adásával célunk az, hogy a tanulók képességeihez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, a tanult ismereteket önállóan rögzítsék, és igyekszünk a rendszeres tanulásra nevelni őket. A házi feladat kijelölésekor figyelembe vesszük a tanulók életkori sajátosságait, a képességek szerinti differenciált feladat kiadásának lehetőségét. A hétközi házi feladat: az írásbeli és szóbeli feladatok arányát és mennyiségét a követelmények figyelembevételével a szaktanár határozza meg. Az első-negyedik évfolyamon a tanulók hétvégére (szombatra, vasárnapra), valamint a tanítási szünetek idejére nem kapnak sem szóbeli, sem írásbeli házi feladatot; az ötödik-nyolcadik évfolyamon a tanulók a tanítási szünetek idejére – a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokon túl – nem kapnak sem szóbeli, sem írásbeli házi feladatot. A tanulókat (versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők) egyéni választásuk, kérésük alapján szorgalmi feladattal segíthetjük, számukra szorgalmi feladatot javasolhatunk. A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható. A rendszeresen elmulasztott házi feladatért (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható.
8. Az iskolai tanév helyi rendje A 2010/2011. tanévben a szorgalmi idő első tanítási napja 2010. szeptember 1. (szerda), az utolsó tanítási napja 2011. június 15. (szerda). Az első félév 2011. január 14-ig tart, az iskola 2011. január 21-ig adja ki az értesítőket a félévi eredményekről.
Szünetek: Az őszi szünet 2010. november 2-től november 5-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap október 29. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap november 8. (hétfő). A téli szünet 2010. december 22-től 2011. január 2-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap 2010. december 17. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2011. január 3. (hétfő). A tavaszi szünet 2011. április 21-től április 26-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap április 20. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap 2011. április 27. (szerda).
Fontos dátumok, események: október 3.: Madármegfigyelés a Sinkár tónál október 9.: Szüreti felvonulás november 10-11.: Nyílt nap alsó, illetve felső tagozaton november 22.: Az I. negyedévi értékelések kiadása november 26.: Katalin-bál február 19.: Farsangi-bál május 25.: Kompetenciamérés, 4., 6. és 8. osztályban június 11.: Ballagás
9. Iskolai osztályok száma, illetve az egyes osztályokban tanulók létszáma
Osztályok száma: 8 Osztálylétszámok: 1.o.: 14 fő 2.o.: 17 fő 3.o.: 16 fő 4.o.: 20 fő 5.o.: 19 fő 6.o.: 15 fő 7.o.: 17 fő 8.o.: 20 fő Összesen: 138 fő
A teljes dokumentum letölthető itt.
|